Friday, January 9, 2009

1 day to go tot de fuif!

Nog één dagje en de 'megafuif' kan beginnen!!! We kijken hier echt wel naar uit. De laatste weken waren toch wel druk te noemen. Dat is de reden waarom we de blog een beetje verwaarloosd hebben. Maar goed, daar komt nu verandering in.
Alles loopt vlotjes. De bewegwijzeringspijlen zijn gemaakt, de zaal wordt deze middag ingericht, fotoman is ook ok, DJ is in form, enz enz
Gisteren, dankzij het 'Canadese weer' hier, heb ik een sneeuw (en hopelijk ook ijs-) vrij baantje gemaakt in het steegje dat toegang geeft tot de zaal waar de megaparty zal doorgaan. Hels karwei. Maar het is toch gelukt. Beetje zware handenarbeid in dit vriesweer kan deugd doen om de zinnen te verzetten.
Voor de rest hebben we beide nie echt last van stress of zenuwen. Alles loopt zoals gezegd vlotjes. Bankzaken zijn zo goed als in orde, alles wat moet afgesloten worden is bijna allemaal afgesloten, enz enz
Soit, ik ga mijn schoonmoeder nog wa 'meehelpen' met soep maken (lees kijken hoe ze het doet)
Tot zaterdag! You better get your ass over there!!!!!

2 comments:

Unknown said...

have fun dude!
Geniet nog maar eens goed van het goedkope Belgische bier ;)

Unknown said...

Hmm ik wou origineel zijn en als eerste een bericht plaatsen, maar Kris was me voor, nuja da hebt ge voor als ge wa langer kunt uitslapen op ne weekdag en de man moet gaan werken:P j/k

Alleszins geniet van jullie feest en hopelijk tot snel!