Friday, December 5, 2008

De grote verhuis is gestart...

Jaja, het is zo ver. Vanaf morgen verhuizen we terug naar Casa Van den Hende in Sint-Lievens-Esse. Vaarwel appartementje in Herzele, na 4 jaar trouwe dienst. 
Ik (Saartje dus) ben tot de conclusie gekomen dat ik verhuizen haat. Vooral met het sorteren van wat wel en niet meegaat heb ik het nogal moeilijk... We hebben al kuis gehouden in onze kleerkast. In de gang staan er 9 vuilniszakken voor spullenhulp... En onze kast zit nog tamelijk vol!
18 december komt de verhuisfirma langs met 20 dozen. We hebben ons zelf een limiet opgelegd van 2m3 dus hopelijk kunnen al onze spulletjes mee. Op 19 januari vertrekken ze met het vliegtuig en een weekje later komen ze aan in Calgary.
Ook mijn reistas staat al klaar. Het is moeilijk om te kiezen welke kleren ik de volgende maand nog ga dragen. Maar het is gelukt! Er is zelfs nog plaats over! Ook mijn snowboardzak staat al ongeduldig te wachten. We zijn er helemaal klaar voor! 

1 comment:

Unknown said...

Ik was ook verschoten hoeveel prullen een mens verzameld en bij ons was dat dan nog maar over een periode van 2 jaar... Ine had het ook moeilijk met "sorteren" :)

Het begint nu echt wel dichtbij te komen he! Ik kijk er al naar uit ergens af te spreken in meet in the middle of Calgary of Vancouver of.. Misschien komen we vandezomer keer naar de stampede, sounds like good fun :)

Nog veel verhuisplezier!

Kris