Sunday, December 14, 2008

Laatste werkdag!

Vandaag beleef ik mijn laatste werkdag op Het Nieuwsblad. Tis gedaan, finito, the end!
Ik weet nie echt of ik er triestig moet door worden of dat ik opgelucht en tevreden de deur achter mij mag dichttrekken. Ik laat een hoop toffe collega's/vrienden achter.
Vrijdag (mijnen voorlaatsten dus) hebben de collega's van Het Nieuwsblad mij dik verrast. Plots stond iedereen rond mijn bureau en kreeg ik een 'speciale editie' onder de neus geschoven. Een voorpagina speciaal voor mij?! Subliem. Grappige tekstjes in de zin van '10 tips om door de douane te geraken', 'Canadezen dragen alleen maar stomme moonboots' en 'kom gauw terug Olliken'. Aaaaagh zo lief. Had het ff moeilijk. Dan nog een kaartje met een centje tussen. Waw, needless to say, I was stunned.
Dus vandaag mijn laatste werkdag. Op de sport én tot middernacht. Vandeneersten keer FULL OPTION. Allé ik ga letterlijk het licht en de deur dicht kunnen doen straks.

No comments: