Wednesday, December 17, 2008

We maken vorderingen

Fieeeeeuw. We zijn er bijna. Vandaag twee 'hopen' gemaakt. Een hoop 'wat gaat zeker mee' (links op de fot) en een hoop met 'als we eventueel plaats hebben' (uiterst rechts op de foto).
Morgen is dus 'the big day', dan komt de verhuisfirma. Ik hoop allen dat die mensen hun geen hoedje gaan schrikken als ze zien hoeveel 'brol' ze in 2m3 moeten zien te persen. :) Ik zie het alvast nie zitten. Nen mens heeft toch veel brol zenne. We'll keep you updated.


Ik ging deze middag ook eens onze mac onderhande nemen. Gisteren een extra harde schijf gaan halen en gisterenavond nog duchtig zitten kopiëren. Files hier, files daar, iCal, iTunes, .... En dus deze middag eerste werkje, het toetsenbord schoonmaken. Ik weer 'den slimmen'. Ik neem foto's van het klavier (a ja om achteraf alle toetsen terug op zijn plaats te krijgen), en doe er alle toetsen af. Lekker sopje gemaakt, beetje wijven op de knopjes. Traalalallalala. Afdrogen, maar hier wrong dus het schoentje, dat ging veel te traag. Dus 'slimme ollie' dacht: 'doe dat in een potje, handdoek erover, haardroger erop (ja wij hebben dat) ét presto. WRONG! Wat blijkt nu? Die toetsen worden redelijk zacht als ze in aanraking komen met warme lucht. F13, krom, linker control, krom, rechter appletje, krom..... en nog nen nest toetsen. Letter 'd' zit nu onder mijn 'paste' functie. Soit, ben dus echt kwaad op mezelf.

No comments: